I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 12, 2011

Stress?? Yes, memang aku stress!!

arghhhhhhhhhhhh.....................
stresss...........

de sesetngah org stress sbab kerje, belajar n etc....
bgi aku, aku stress dengan kehidupan aku dan hubungan aku...
kehidupan aku xmcm org lain....ibubapa yg memikirkan ttg mereka....
kehidupan aku, aku lak yg kene pikirkan ibubapa aku n bebanan masalah yg melanda keluarga aku.....
ape salah aku??ape dosa aku??smpai Allah turunkan plbagai masalah kat aku??
aku nk jalani kehidupan mcm biasa..mcm org lain....
tpi....................

dan yg aku pling stress dlam hubungan aku......
pe masalahnyer??aku sndiri pon taktahu....
masalah nie brpunca dari aku ker??die ker??
semua prsoalan nie sedang brmain dlam pikiran aku....
mcm kami nie tak ditakdirkan untuk brsama....

SEBAB APA?????????????????????????

NO ONE KNOWS!!that is the answer.....

No comments:

Post a Comment