I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

Akhirnya Kerja Jugak.....

Assalammalaikum dan Selamat Sejahtera kepade pmbaca2 sekalian...

terlebih dahulu saya nk memohon ampun dan maaf sbb da lama sngat xbrupdate blog nie....
bese la....sebok....kul 7 pagi kuar ruma, kul 5 ptg baru blik...
nk tahu sbb apa?haaa..nie nk cita pa sebabnya..

haha...klau dulu aku penin nk cari kerja...nk g dating....
tpi skrang aku dah pon bekerja.....
nie la sebabnya aku lame xupdate blog.....penat..huhu....

saya kerja kat kdai mkan kawan saya jer sbgai SKB....
bukan SKB : Sekolah Kebangsaaan Bidor...tpi SKB : Semua Kene Buat...
haaa.....angkat pinggan, cuci cawan dan xlupe jugak ambik order....haaa..
itu la live saya tiap2 hari (kecuali Ahad sbb tutup kedai) sepanjang cuti skolah nie...
penat, mmg la penat....xdinafikan....tpi bila dipikirkan payment yg dpat.....hohohoho....
hilang sume pnat....

tujuan utama saya kerja nie sbnarnya nk prgi dating jer....duit lebih g dating tu baru pkirkan nk wat pe...
gaji saya ambik mngguan...setiap Sabtu, saya ambik la gaji....wlaupun xseberapa, tpi bole la lepas KL 28-29 Disember nie InsyaAllah kalau xde pape aral melintang...

wokey dokey la reader sume...saya suda mau tido..esok mau kerja lagi..duit lagi..dpat duit saya suka...kehilangan duit paling saya menyampah..tpi sebab VVIP pnyer psal, saya xkesah berpenat lelah mncari duit n berhabis untuk dia....

~JUST FOR U FARAH NAJIHAH!!~

p/s : terima kasih kat VVIP saya yg telah mengubahsuai blog saya nie smpai mcm bukan blog saya lawanya.....warna biru lagi tu U....huhuhuhu...antara warna kesukaan saya (baru tambah dalam senarai warna kesukaan)....

No comments:

Post a Comment