I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 12, 2011

Isi hatiku

bagi semua pelajar2 sekolah, cuti panjang prkara yang amat mmbosankan...
yess.......
aku mengaku memang bosan...cukup bosan....haha

tpi aku telah diselamatkan dari kebosanan ini dengan berkerja di kedai member aku....
waaaaa....bersyukurnya aku.....
penat jangan dikatakan la...cukup penat.....tpi, msyuk siott...haha

suke aku....tabung dating aku da semakin bnyak...alhamdulillah......
dari seminggu ke seminggu brtambah nilainyer.....
semua duit nie aku kumpul hanya untuk syg aku......farah....
even aku kene penat, kene berpeluh, kene marah, maki.....
aku xkesah...sebab aku brpegang pada kata2 ibu aku...

"DUIT XKAN JATUH DARI LANGIT....XBERUSAHA, XKAN DAPAT..BIARLA TUMPAH DARAH SKALI PON..."
itu la kata2 semngat ibu aku...huhu
thanks ibu.....kata2 mu xkan ku lupakan...

ibu ayah da restu aku nk g jumpa farah....even mule2 dulu aku dpat tentangan yg ckup hebat dari ibu n ayah, but, skrang dieorang da bgi sbb aku tnjukkan kesungguhan aku utk prgi sana..
cari duit ari2.....demam skali pon aku tolak tepi.....yang penting, duit......

penat + gembira = xbole nk gmbarkan perasaan aku yg mmbuak2 nk pergi sana...
hurmm...sume persiapan bole dikatakan IN PROGRESS.....
ticket train pon aku da tngok da tdi.....rm26....
sbnarnya aku xaspect pon hrga ticket tu cmtu pnyer mahal...ingat yg mcm aku naik aritu...rm19....
biler aku tnye tdi, pukul 6.12pgi, rm26 jer yg ada...hoho...dlam hati aku ckp, "lari budget nie...budget rm19 jer...kene mkan duit hotel tu..."
tpi aku xkesah la.....sume tu bole aku atasi..janji aku dpat g sana..itu jer harapan aku...
aku xkesah klau aku kene xde budget untuk hotel or makan.....
xde hotel nk tido???masjid bnyak.....makan??alahai....kecik pnyer hal....yg pnting skarang nie, muke dier aku nk tngok, hari dier aku nk penuhkan dengan senyuman dan gelak tawa.....

itu misi aku, itu harapan aku.....
aku harap, tarikh 28/12/2011 dpat aku abadikan dalam kelender cinta kitorang......
sebab pas nie aku taktahu leh jumpe lagi ker x....
lpas nie, aku dapat hidup dengan sihat lagi ker untuk jumpe ngan dier...
28/12/2012 aku ade lagi ker kat dunie nie....semua nie kite xleh nk ramal...
kalau ajal aku smpai lepas tarikh 28/12/2011, sekurang2nyer aku rasa bahagia...
aku da laksanakan semua janji2 aku....janji untuk mmbahagiakan org yg aku syg....org yg mnyayangi aku....aku merelakan Allah ambik nyawa aku....
sekurang2nya aku boleh Pergi dengan aman....dngan tenang.....

kepada sygku Farah Najihah....syg tnggu la abg 28hb nnt...akan abg dtg kepada syg...akan abg penuhkan hari tu dngan hari kita bersama.....
even keesokkannya abg kene ketaq kepala lutut nk jumpa ibu n ayah syg..hohohoho......
tngah pikir lagi nie cmner nie.....wlaupun abg rasa confident nk jumpa ngan parent syg...tpi rasa takut tu pon ade....huhuhuhu...

wokey dokey la readers....pnjang sngat da aku menaip mlm nie...xpe la....bia la semua org tahu isi hati aku....isi hati aku yg mnyatakan aku sayang Farah Najihah.........
ok, goodnight readers....assalammualaikum dan selamat sejahtera....

No comments:

Post a Comment