I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 12, 2011

Macam Artis Pulak~

aku rase mcm artis lak....huhu
baru nk g dating, da gempak smpai tah mane2 tah...hoho...
pelik2....org yg aku xknal pon leh tau sal dating aku nie...
mybe org tu kwan ngan Mem aku kot (mmg la kwan dier..bukan mybe dah)...haha...

klau bole, aku xnk la heboh2 kan....ngan kwan2 aku pon aku ckp g ziarah pakcik jer kat KL tu..
padehal diorang kene tipu....nk wat cmner....tipu sunat....
hahahahahahahaha

klau korang xcaya, haaaaa nie aku nk tnjukkan petikan komen yg telah dieditkan hasil ilmu yg diajar oleh Mem kite, Puan Farah.......

Sape org nie, xprlu la tau....tpi mybe certain people knal org nie sape...hoho...


hohohoho....cebisan komen yg aku telah edit dari FB.....hehe...baru blaja nk wat....

wokey2..smpai sinie jer coretan aku kali nie.....adiosss~

No comments:

Post a Comment