I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 25, 2011

Result PMR Kuar

perhh...hari yg aku tnggu2 tibe n lepas jgk...haha
hari keputusan PMR 2011 kuar iaitu hari khamis lepas brsamaan 22 Disember 2011....
well....suda aku jngka...aku bukan sebahagian daripada 10org dpat straight A dlam skolah tu...
sekadar 4a4b jer trmampu aku capaikan...

tahniah kepade group members aku yg mane dpat straight A....antaranya Nazmi, Min, Ekin, Tirah....
sedih tu ada la jgk..tpi nk wat cmner kan....sesal dulu pndapatan, sesal kemudian tiada gunanya...
so, nk xnk trpaksa al aku terima jgk hakikat yg aku nie bukan nyer pndai sngat nk dpat 8a...
mmg bukan mustahil utk dpatkan 8a tu....tpi...........bgi aku sedikit mustahil la....

TETAPI !

wlaupun aku xdpat 8a.......tapi awek aku, Farah mndapat straight A dlam PMR dier...giler bangga siott....rmai yg tnyer "bad..awek ko dpat bape?" dngan bngganya aku ckp "comform la straight A".....
waaaa.......tahniah bnyak2 aku ucapkan.....beliau mndapat straight A brsama 13org rkan2nya..
"bia pakwe bodoh...asalkan makwe dier pandai.." kata2 yg prnah dulu abg bgi kat syg kan..so, mmg kata2 abg tu bnar2 trjadi la....
haha..nk hadiah??28hb nnt tuntut.....i'll give u anything u want....


2 comments:

  1. ayat tak boleh nak novel lagi ke ?

    ReplyDelete
  2. hehe....baru nk rply..haha....xleh la syg...nk abes novel dah nie

    ReplyDelete