I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Tercapai jugak akhirnya...

assalammualaikum rakan2 yg mmbaca blog aku....

mule2...aku nk citer psal date pertama saye dngan awek syg yg trcinta...Farah Najihah...
bes giler!!!wlaupun aku pnat...berhabis duit...tpi aku enjoy....aku akan kenang 28hb disember 2011 smpai biler2.....aku akan msuk kan 28 disember setiap tahun sbgai hari hari ulangtahun dating kami.....huhu.....

mngkin xbnyak aku nk ceritakan kat sinie....tpi aku akan uploadkan beberapa gmbar sbgai gmbar kenangan dan untuk tontonan rakan2 semua.....





Gambar nie bnyak mmbuatkan aku sebak....
klau aku tngok gmbar nie, msti situasi dlam teksi tu akan
trgambar blik....miss that moment!

wlaupun dating aku xbegitu sempurna...tpi aku tetap bersyukur sbb aku dpat jgk dating setelah 9bulan, 2mnggu 4 hari aku mngenali dier, aku mnjalinkan hubungan ngan dier....
setelah plbagai halangan dan rintangan yg telah aku tempuh..suke..duka aku lalui bersama2....
aku bersyukur.....so, klau korang de pape nk ckp...de pape yg xpuas hati pas bce blog aku nie...sorry la...aku xsuh korg bce pon....ok??orite!!

*kepade Farah Najihah : terima kasih sbb wat abg gembira wlaupun sehari jer.....abg xkn lupekan 28hb tu smpai biler2....abg harap, syg pon xkan lupekan 28hb tu....abg harap jugak yg cinta syg trhadap abg xkan prnah brubah....abg xnk kehilangan syg...abg sayang syg....syg la segala2nya buat abg....so, please..abg merayu kat syg....jngan prgi tinggalkan abg.....syg duk la kat SKI tu ngan Nisa....xyah g mane2...tu jer abg mntak..abg xmntak duit..abg xmntak keringan syg...tpi abg mntak syg jngan tinggalkan abg.....

No comments:

Post a Comment