I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

Sekolah Baru

assalamualaikum.......
hurmm...pe kabar reader2 sekalian.....
haha...sye baik2 jer kat sinie....(chewahh.....sopannyer ayat!!)

2minggu beb xusik lptop...gara2 aku msuk skolah baru...iaitu skolah asrama......
lptop, phone, mmg aku xleh nk pgang la.....
so, nie pon aku blik cuti raye Cine...haha.....kaum lain yg smbut raya, kaum lain yg cuti beria...o,
xpe la..da org bgi blik..xkan xnk blik kot...hoho...

sekolah yg aku maksudkan ialah Sekolah Menengah Teknik Gerik a.k.a SEMETRIK


sekolah nie bekas skolah abg aku....
so, mmg dier la yg SURUH aku msuk skolah nie...
aku xkesah...n aku msuk jer...

mule2 dulu aku mmg da nk tolak tawaran skolah nie...memandangkan ayah aku sakit n aku xnk tinggalkan Baby aku...tpi, nk wat cmner....aku trima jgk skolah nie las minutes.....hurmmmm

aku nie xprnah msuk skolah asrama sblum nie....mmg aku kene kejutan budaya la sket...haha...3hari dmam kat skolah....
blik ruma plak, dmam lagi....n kali nie ibu ckp aku kene demam peralihan cuaca...bese la... dok gerik tu aku da rasa mcm dok London....sejuk....kene kat ruma, panas...xtahan aku...demam..haha

hurmm...aku cuti smpai ahad nie..huhu....aku de berita yg kurang baik n menyedihkan...
selang 2 hari pas aku blik gerik, Baby aku plak msuk asrama.....
SBP kat Bukit Mertajam beb.....hurmmmm....mmg hati aku berat nk lepaskan dier prgi...tpi nk wat cmner kan....itu pilihan dier.....

klau slama 2minggu nie aku kat asrama, tpi aku still leh call dier lagi 3kali smnggu pkai publicphone sbb aku kat skolah, dier kat ruma...
pas nie klau 2-2 kat asrama???
nk berhubung cmner???

hurmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(tnde yg aku sedang mngeluh...)

klau aku tahu dier nk msuk jgk asrama dulu.....baik aku xyah pergi jer asrama....bia aku dok ruma...arghhhhhhh.....mnyesal skrang nie pon da xbrguna.....

karang klau aku cari org lain, dier jgk yg kate aku nie xsetia, curang, buaya darat....tpi aku nk setia kat dier, dier wat cmnie plak...aku xpham la....skurangnye2 klau dengar sore dier skjap jer, mngingatkan aku kat dier...xde la aku mnggatai ngan org lain....tpi nk dengar sore dier kene tnggu 2-2 cuti yg same, mmg susa la...so, klau aku cari org lain, mmg bukan salah aku la...

k lah..malas aku nk berceloteh pnjang lebar.....orang xkan pham hasrat aku...kehendak aku....tpi org nk aku yg pham hasrat diorang..kehendak diorang.....better aku diamkan diri....aku nk org anggap aku nie da xde...da mati.. kn senang.....hurmm....

No comments:

Post a Comment