I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 24, 2012

Menghilangkan Diri!

hohohoh....asalamualaikum dan selamat sejahtera....

apa kabar semua??sihat??klau xsihat, pndai2 la cari ubat or pape yg leh wat korang sehat...
anyways, aku nk bgtau, aku baru smpai ruma nie dari satu perjalanan yg amat memenatkan...
hoho....dari SMT Gerik - Bidor....mengambil masa 4 jam setengah....
bagi aku, amat2 memenatkan....
biasa la....bak kate ibu, nk berjaya, mmg bnyak dugaan dan rintangan...kite diduga sebelum mncapai sesuatu kejayaan...

sbnarnya aku nk citer psal 2nd intake yg msuk SMT Gerik baru xbaru jgk la...dlam bulan lpas...
so, bila 2nd intake masuk, kelas aku iaitu 4 PKM 1 makin bertambah la isi kandungannyer...
bukan bnyak sngat pon...xsmpai pon hadnyer lagi...baru de 28 org dari 12 org time aku mule2 masuk dulu....
masuk2 jer 2nd intake, aku bagai disisih budak2 1st intake....aku xksah..sbb klau diorang sisih aku pon, pernah aku kesah sume tu??aku de kwan2 jgk la dari bebudak 2nd intake...antaranya RAJA a.k.a RATONG@RAJAGOPAL....muahahahahaha....dier la kwan yg agak rapat jgk ngan aku...segala2nya masalah kitorang, kitorang kongsi same2....
papehal, ko la kwan aku yg TERBAEKK Raja......

hurmmm....
aku cuti nie smpai ahad jer....huhu 3hari jer....rindu aku kat lptop ksayangan aku nie pon xabes agi..huhuhuhu....k la...setelah mngharungi satu perjalanan yg memenatkan, mata aku pon da berat sngat2 nie...mau tido dulu....k...salamualaikum...adioss~

No comments:

Post a Comment