I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 12, 2012

Bersinar Kembali

Fuhh....da berkarat blog aku nie..da lame sngat2 aku xupdate..xpa2..arinie aku update keyh...

Assalamualaikum kepada semua yg mmbaca...
da lame sngat2 rasenye aku xupdate..
nk wat cmner...trlalu sibuk dngan lifestyle bdak hostel...

selama 11 bulan aku di semetrik, akhirnya tamat la perjuangan ku di semetrik pada 9/11/12...
pelbagai suka dan duka dicoretkan di situ...
menangis, ketawa, riang, gembira dan plbagai lagi cerita2 yang trpendam di sana...xlarat nk bwk blik..bnyak sngat..haha

my proud achievement was dpat 1st place dlam Pertandingan Koir Peringkat Negeri Perak pada 14/7/12 bersamaan Birthday my baby..Najihah.. then, dpat 5th place dlam Pertandingan Koir Peringkat Kebangsaan pada 21-23/9/12 di UTM Skudai, Johor..

giler bangga siot aku...tu la 1st time aku g pertandinagn besar2 cmtu...
selama harinie aku xprnah trpikir lngsung nk berada di atas pntas kebangsaan cmtu...giler cuak kot...
ketaq lutut atas tu...time tu, mcm2 rasa...nk trkucil ade..nk trberak ade...tapi semuanya berjalan dengan lancar...but, nasib xmenyebelahi kitorang..sekadar di tempat ke-5 jer..xpe..janji kami dpat bwk balik nombor dan nama negeri Perak di persada MALAYSIA.
semoga tahun depan cikgu bwk lagi tau g prtandingan2 cmtu agi...

sebagai habuannye, kami melancong ker Pulau Pinang pada 20-22/10/12 yg lepas..
serius best giler..lpak2 smbil pergi ke tmpat2 peranginan n perlancongan..
antara tmpat2 yg kami pergi ialah Padang Kota (tempat mencekik darah..makan mahal nk mampos..), bukit Bendera, Muzium Perang Batu Maung, then pergi main PAINball(paintball) kat Kulim Paintball Valley (KPV), Kulim, Kedah..serius best xtrhingga...

semoga, tahun depan Cikgu Mid a.k.a MAMAMID akan bwk kitorang plak hingga menempah nama di persada antarabangsa.insyallah...

sampai disini sahaja coret-corat aku kali ini...insyallah pas nie klau ade mase aku update la lagi..
sehingga bertemu kembali...
Assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment