I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 16, 2012

I Have A Dream~

assalammualaikum to all readers...

haaaa.....see the title pon da tau kan aku nk citer psal pe kan mlam(sebenarnya da pagi da....)nie kan...
hehe...nie sume citer sebab kebosanan menunggu game aku siap downloads...lame sngat2....total masa dari pukul 3 ptg tdi smpai 3 pagi nie da 12jam da download...hohoho...setia menunggu...

bukan macam de sorg minah tu...awal giler tnggalkan aku..nak wat cmner..da dier ngantuk kan...xpe la...redha jer la...nnt aku mara kang, jadi kes besar plak..aku da malas nk gadoh2 da pasal bnde remeh temeh nie..huhu...biakan dier tido, kite smbung dengan forum kite.

DREAM / IMPIAN

kalau tengok pada tajuk tu, aku nak mmbincangkan pasal DREAM atau IMPIAN dalam bahasa melayunyer. impian dalam definisi kamus dewan dan pustaka ialah keinginan pada masa akan datang.means Future kite la...

impian aku bnyak...hahaha...
diantaranya : -


  1. aku nk jadi seorang hamba Allah yang taat kepada perintah-Nya
  2. aku nak jadi seorang yang berbakti kepada ibubapa
  3. aku nk pergi haji
  4. aku nak kerje besar
  5. aku nak mengahwini seorang wanita yang amat aku sayangi.....Farah Najihah
  6. aku nak pakai Nissan GT-R R35 BlackEdition Version 2012.
  7. aku nak dok dlam ruma banglo...bukan ruma bangla..haha
  8. aku nak anak yang comel2.
  9. aku nak jaga ibu.......Pn Zainab a.k.a MekNab@Ibu
  10. n lastly, aku nak jadi seorang yang berguna kepada bangsa, negara n agama.
tu antara impian2 aku la....nk citer bnyak2, aku taktahu pulak...
tapi, impian aku dah dinyatakan....

BAGAIMANA PULA ANDA?

renung2kan dan selamat berpikir.....

Assalammualaikum
(tepat pukul 4.50a.m. 16/11/12)

*nie sume gara2 minum nescafe.....xleh tido siotttt......huhuhuhu

2 comments: