I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 20, 2012

Its all about her, her, her, her!!

Yello......
hi there....

amacam cuti??ada best kaa??
msti la bes kan....sebulan stengah derr..bukan kejap..lame tuu...

sorry la da lame xupdate blog diwaktu cuti nie...sebuk bekerje la....kerje aku still kerje yg lama....kat kedai Izz...mmber aku...seangkatan pekerje ngan aku is Ayit@Harith Iqhwan...mmber aku jgk tu...sebok la...klau dulu aku kerje msuk kul 7 n blik kul 5, skrang nie aku msuk kul 7 n blik kul 8 mlam...kdang2 awal la...

penat derrr...tu psal la lame xupdate2...klau dulu, aku keje sbb nk g dating....tpi skrang aku keje just untuk enjoy ngan kwan2 jer...penat n xbrbaloi...huhuhu....

nk citer psal Mrs.F kite nie la....kite syg dier sngat2....tpi entah la nape dua-tiga menjak nie asyik gado jer...penat tau gado nie...kdang2 rase taktahan pon ade...tpi aku ttp xnk khilangan dier...mmg betul bunga bukan sekuntum...tpikan...yg sekuntum tu la yg terbaik...xkan dpat kat mane2...

Kepada Mrs.F(kalau awak baca la..)
tak pernah pon sedetik dalam hati saya utk melafazkan kata2 perpisahan wlaupun pada hakikatnya, saya amat2 takboleh tahan dengan awak dah...sebabnya hanya satu... I LOVE YOU VERY2 MUCH.....
walaupun mcm2 awak ckp psal sifat yg awak xsuka kat saya, saya xksah awak ckp sbb itu yg awak nmpak kat diri saya....saya mengaku, mmg saya jahat...mmg saya nakal...saya mmg pentingkan diri sendiri...semua sifat yg awak senaraikan aritu mmg ada pada diri saya...
TAPIKAN AWAK....kehadiran awak dalam hidup saya sedikit sebnyak merubah perangai2 saya tu...klau dulu, saya lagi teruk dari yg awak nmpak sekrang nie...kebaikkan awak melengkapkan diri saya...that why i love you n i never want to leave you forever n ever...

I Love You, Mrs.Farah..


Nie la Mrs.F tu...Comelkan die..
ILoveYou =')

No comments:

Post a Comment