I made this widget at MyFlashFetish.com.

Our Couple Calculator

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 16, 2015

I'm Back With Problem And...............................

Assalamualaikum pembuka bicara kepada semua.
Alhamdulilah, syukur kehadrat Ilahi kerana aku masih diberi nafas untuk terus hidup di atas muka bumi Allah nie.

Firstly, aku nk ckp I'm Back Everybody....alhamdulilah...sekarang, abang dah berumur 19...haha last skali aku check 20/Discember/2012...its mean, lebih kurang 2 tahun lepas...diwaktu umur 16 tahun..itu lah last post aku..So, after 2tahun aku menghilangkan diri, aku mula sedar yang aku memerlukan blog nie untuk melepaskan semua yang aku rasa..semua yang terbuku dalam hati..haha..rindu I tak?haha...xpe lah..after this, ins shaa Allah aku kan sentiasa update2 story morry..haha..

kalau dulu, aku hanya student SEKOLAH MENENGAH TEKNIK GERIK, now, aku dah bergelar mahasiswa POLITEKNIK UNGKU OMAR. jurusan MES..ape itu MES? MES tu singkatan utk MECHANICAL ENGINEERING STUDIES..and aku sedang buat DIPLOMA IN PURE MECHANICAL ENGINEERING (DME)..wah wah wah...bakal engineer abang kita nie yer..haha..satu jer jawapan utk org yang ckp cmtu kat aku, Ins Shaa Allah..Terima Kasih sebab doakan untuk saya..tpi mungkin tak lama..sebab aku dpat iv untuk perkapalan kat Aussy..means Australia..klau dapat, Ins Shaa Allah aku akan fly pegi sana..aku nk bawak skali hati aku yang duka lara nie..chewahhh!!!(poyo jer lebih)

Actually, aku terbangun tadi..lepastu tak boleh tidur dah..ya Allah..sebab ape lahhai..mungkin effect kepada masalah2/ujian2 yang Allah turunkan kepada aku..bukan aku nk merungut or mengeluh..tpi aku dah xboleh nk tanggung semua nieh..ya Allah..aku sedar atas semua dosa2 aku..aku sedar atas kesilapan2 lalu aku..Mohon2, negative lah jugak ujian yang bakal aku hadapi minggu depan..ya Allah..takutnyer..seandainya positive, ape akan jadi pada aku lepas nie..sapa nak jaga ibu nnt..ya Allah..seramnyer badan...seram sejuk rasanya..

Aku xbanyak idea nak tulis utk entry kali nie..sebab entry nie dikira REBORN lah utk aku dan blog aku nie balik...haaaaa...sebelum aku lupe...khas kepada AWAK...yer AWAK yang baca nie...saya nk bgitau something kat awak..

Awak...knape awak berubah hati awak?awak dah tak sayang saya ker awak?Awak...awak tahu tak saya cintakan awak separuh mati awak..iyer..betul kata awak.."KEJAR CINTA ALLAH SEBELUM KEJAR CINTA MANUSIA"..iyer awak..saya ingat kata2 awak tu...tapikan awak..awak nak tahu tak..saya baru mula nak mengejar cinta Allah..awak dah tinggalkan saya...ape citer nie awak..saya xsalahkan awak..awak xsalahkan awak semua nie terjadi..saya mengaku...semua nie terjadi sebab salah saya...sebab salah saya, awak..saya menyesal semua nie terjadi...saya sayang kat awak..awak nk tahu x?saya setia menunggu awak..klau awak dpat tengok timer B&Baby atas tu, cube awak tngok dah bape lame dah sye menunggu awak..tngok bape lama sye dah setia dengan awak..iyer saye tahu..dulu sye jahat, dulu saya nakal..sebab sye xingat Allah, syg..sekarang, awak dah ajar saya erti kehidupan..awak mengajar sye erti kesetiaan..awak mengajar saya erti pengorbanan...sye belajar dari awak semua tu...bukan sye nk riak..bukan saya nak takhbur...tpi Alhamdulilah...saya dah mula solat penuh sekarang 5 waktu...saya dah boleh berhenti smoking..(sekarang saya dah mula balik sbb sya trlalu tekanan...saya mintak maaf) sye dah mula study kuat untuk mencapai kejayaan saya di dunia nie..saya dah mula boleh seimbangkan antara dunia dan akhirat saya...tpi knapa awak buat saya cmnie awak?saya tak boleh terima semua nie trjadi lah awak..sye kesal sngat2 dengan keputusan yang awak buat..sampaikan satu tahap saya rasa nk bunuh diri jer..nk ikot cakap syaitan..ya Allah..syukur Alhamdulilah sbb Allah masih beri saya akal fikiran...tidak membuat keputusan mengikut hawa nafsu dan iblis..awak..klau awak baca entry saya nie, awak tlg lah fikirkan ape yang awak buat nie syg..andaikata awak fikirkan utk terima dia, cube bandingkan antara saya dengan dia..apa yg lebihnya dia dari saya..ya Allah..sumpah awak...sye berani sumpah yang sye syangkan awak sngat2..yakin lah kat saya, awak...sye boleh bimbing awak..sye boleh jaga awak, saya boleh bahagiakan awak..selain Allah, tuhan kita dan keluarga awak...sye boleh syg....yakinkan diri awak bahawa lelaki yang bernama AMIRUL HAFIZ nie boleh!!!YAKINKAN BOLEH...saya nk mngejar CINTA ALLAH bersama2 dngan awak..saya nk awak bimbing saya dan saya bimbing awak unyuk mendapat keredhaan dari Allah..sayang..bie sayang sayang...bie sayang sayang kerana Allah tiupkan rasa cinta, rasa kasih sayang tu kpada kita..ya Allah..Kau kembalikan lah dia untuk terus membimbing aku, untuk terus memberi semangat kepada aku, untuk terus menyinari menerangi hari2 aku ya Allah..


gambar yang dulunya ada di handphone awak..mybe sekarang awak dah tukar gmbar awak dengan dia..tpi gambar awak, ttp ada dekat depan hanphone sye...xpernah berubah dan xkan berubah...hingga ke saat ini...

xcaya?tngok jam tu...itu membuktikan dengan lebih jelas...(klik untuk lebih besar)

selamanya AHMA <3 FNMA

Sampai disini saja celoteh aku...ins shaa Allah akan aku post lagi nnt...Ins Shaa Allah...
Assalamualaikum cinta hati...

No comments:

Post a Comment